Ανακοίνωση για την εμπορική πολιτική του ΟΤΕ.

Εμπορική Πολιτική στο Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ

Τι μέλλει γενέσθαι;;;;;

Τα αποτυχημένα οργανωτικά σχέδια, η απουσία συγκεκριμένης  εμπορικής πολιτικής και η στελέχωση των εμπορικών λειτουργιών με κριτήρια κάθε άλλο από επιχειρησιακά, έχουν οδηγήσει τον ΟΤΕ στην σημερινή του κατάσταση έναντι του ανταγωνισμού.

Ο ρόλος της ΕΕΤΤ βεβαίως είναι καθοριστικός και υπονομευτικός όχι όμως ο κύριος. Δεν ξεχνούμε βεβαίως όσα μας έλεγαν ΟΜΕ, ΠΣΥΠ και Κυβέρνηση, κατά την διαδικασία ορισμού της από την κυβέρνηση, όμως όλα αποδείχθηκαν φρούδες υποσχέσεις για να κάνουν κάποιοι ……. την δουλειά τους.

Για να είναι ο ΟΤΕ έτοιμος στον ελεύθερο ανταγωνισμό ξοδεύτηκαν πολλά εκατομμύρια από τις διοικήσεις του οργανισμού γεμίζοντας τις τσέπες των ημετέρων,  των κολλητών (κατά πλειοψηφία ανικάνων), των εταιρειών συμβούλων και των διάφορων εργολάβων.

Έτσι φθάσαμε στο 2003, χωρίς συγκεκριμένη εμπορική πολιτική, χωρίς γρήγορη – αξιόπιστη και πανελλαδική τεχνική υποστήριξη.

Έτσι το όνειρο ορισμένων, για αντιστροφή της κατάστασης συμπυκνώνεται σε άλλη μια αλλαγή ανακαίνιση των ανακαινισμένων καταστημάτων με κόστος περίπου 10δις !

Εάν χρειάζεται η ανακαίνιση ή όχι είναι ένα ζήτημα όμως από μόνη της δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα. Βιτρίνες χωρίς ανταγωνιστικά εμπορεύματα και χωρίς ικανούς πωλητές είναι άχρηστες.

Εάν η ανακαίνιση δεν υπηρετεί μια συγκεκριμένη πολιτική πωλήσεων και ένα συγκεκριμένο οργανωτικό σχήμα πανελλαδικής υποστήριξης, άμεσης και αξιόπιστης σε πώληση και τεχνική υποστήριξη (άριστο serves) τότε είναι μια από τα ίδια.

Επιπλέον η εργοδοσία έχει και άλλους πολύ συγκεκριμένους στόχους μέσα από την διαδικασία αυτή.

Βεβαίως δεν ξεχνάμε ότι σε ορισμένα καταστήματα η ανακαίνιση τέλειωσε μόλις πριν δύο χρόνια. Το νέο κατάστημα θα είναι ευέλικτο, με μοντέρνες προθήκες, ομοιόμορφα ντυμένους πωλητές, που θα βρίσκονται οποιαδήποτε στιγμή δίπλα στον πελάτη όρθιοι, να τον εξυπηρετήσουν για οποιαδήποτε ανάγκη του. Και οπωσδήποτε το νέο κατάστημα θα πρέπει να έχει θετικό χρηματοοικονομικό αποτέλεσμα.

Όλες αυτές οι αλλαγές ακούγονται ωραίες από τα στοματά των υπευθύνων. Στην πραγματικότητα τι σημαίνουν για τους εργαζόμενους στο δίκτυο;

Βασικό στοιχείο για την επιβίωση του μελλοντικού καταστήματος είναι ο θετικός προϋπολογισμός των εσόδων και των εξόδων του. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

1. Με αύξηση των εσόδων: Από τις πωλήσεις υπηρεσιών και την πώληση  τερματικού εξοπλισμού.

2. Με μείωση του κόστους: Βασικά στοιχεία του κόστους των καταστημάτων αποτελούν τα παγία κόστη, ενοίκια λογαριασμοί, και οι μισθοί των εργαζόμενων.

Στην περίπτωση των ενοικίων, ο κάθε κατάστημα θα πληρώνει ενοίκιο, ακόμα και όταν το κτίριο ανήκει στον οργανισμό, (το μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων των καταστημάτων) στην ΟΤΕ Estate. Μιλάμε δηλ για ξένη περιούσια την οποία εμείς πρέπει να πληρώνουμε!!!!

Στην περίπτωση των μισθών μας, τα πράγματα έχουν δυο πτυχές.

   α)  Την εντατικοποίηση και ελαστικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας του κάθε εργαζόμενου που θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους. Αυτό θα επιτευχθεί με εργασία του εργαζομένου οποιαδήποτε χρονική στιγμή χρειάζεται το κατάστημα, σε εντατικοποιημένους (και άλλο) ρυθμούς και σε αρκετές περιπτώσεις για να διεκπεραιώσουμε τον όγκο της εργασίας θα χρειάζεται (θα μας επιβάλουν) να δουλέψουμε και εκτός ωραρίου εργασίας.

   β)  Την μείωση των ίδιων των μισθών μας, ως κόστος που επιβαρύνει των προϋπολογισμό. Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Με την αλλαγή των εργασιακών μας σχέσεων, με την αντικατάσταση των περισσότερων αν όχι όλων των μόνιμων υπαλλήλων μέσα στα καταστήματα, με συμβασιούχους ορισμένου χρόνου, είτε αυτοί προέρχονται από τον ΟΤΕ, είτε από την Cosmote, είτε από την Temagon (Θυγατρική που ασχολείται χρόνια τώρα με το δουλεμπόριο) διότι κοστίζουν λιγότερο είναι παραγωγικοί, υπάκουοι, δεν συνδικαλίζονται και δεν έχουν ουσιαστικά κανένα δικαίωμα.

Η δήλωση του Δ/ντα Συμβούλου κ Αντωνακόπουλου σε Αθήνα και Βαρκελώνη δεν πρέπει να μας αφήνει καμία αμφιβολία «Η κορυφαία Τηλεπικοινωνιακή εταιρεία της Ελλάδος ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να περικόψει περισσότερο από το 1/5 του εργατικού δυναμικού της στον εγχώριο τομέα της σταθερής τηλεφωνίας τα επόμενα δύο χρόνια, ώστε να περιορίσει το κόστος και να αντιμετωπιστούν οι απώλειες από την συρρίκνωση του μεριδίου της στην ελληνική αγορά»

Όλα τα παραπάνω συνάδελφοι δεν αποτελούν εικασίες αλλά την πραγματικότητα που θα αντιμετωπίσουμε στο άμεσο μέλλον με επίδικο την δουλειά, το μισθό και το εργασιακό μας μέλλον.

Αυτές οι αλλαγές μπορούν να βρουν εμπόδιο μόνο στην δική μας συντονισμένη αντίδραση. Όλοι οι εργαζόμενοι μαζί πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, μιας και η συνδικαλιστική μας ηγεσία συναινεί για όλες αυτές τις αλλαγές.

Μια συγκέντρωση όλων των εργαζομένων στα ΤΕΚ, σε κάθε πόλη που θα συζήτηση τα προβλήματα μας και θα αποφασίσει για παραπέρα ενέργειες είναι η αρχή. Συνάδελφοι πάρτε πρωτοβουλίες μόνοι σας.

  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ   ΣΧΕΣΕΩΝ.
  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ.
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ  ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ & ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ.
  • ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ.

ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

                           ΔΕΝ  ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΗΜΑ  ΠΙΣΩ.

Την νίκη θα φέρει ο αγώνας

ΑΣΕ

Ιανουάριος 2004

Διαβάστε Επίσης

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ

Κι είναι ότι έχω γονατίσει.  Ότι βουλιάζω οικονομικά, κάθε μέρα και πιο βαθιά. Είναι που …