Πιστοποίηση & Διαχείριση Πωλήσεων
«…έχουν εκπαιδευτεί πάνω στις διαδικασίες προετοιμασίας για πιστοποίηση 50 στελέχη των πωλήσεων του ΟΤΕ και 50 στελέχη της Rom Telecom…» μέσα από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα XENOPHON II για πιστοποίηση των Επαγγελματικών Δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Περιοδικό Δημόσιος Τομέας Δεκέμβρης 2003, σελ 33.
Κυρία Εβανς, κανένα XENOPHON δεν πρόκειται να δώσει λύσεις στο μπάχαλο της διαχείρισης των μεγάλων και επιχειρησιακών πελατών.
Κύριοι της ΟΜΕ, είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχετε, στις σημερινές συνθήκες μπορεί να είναι υπέρ του εργοδότη και ταυτόχρονα υπέρ των εργαζομένων;
Όταν όλοι οι εργοδότες σήμερα θέλουν εργαζόμενους με εντατικοποίηση της εργασίας, χωρίς ωράρια, χωρίς δικαιώματα, με μικρό κόστος εργασίας μέσω bonus, ωρομίσθιου, αμοιβή με το κομμάτι και μερική απασχόληση.
Τα επόμενα βραβεία
Οι πολυβραβευμένοι διαχειριστές των μεγάλων και επιχειρησιακών πελατών, αυτοί με τα πολλά εκατομμύρια πριμ, μαζί με τους προϊστάμενους και Διευθυντές τους αλλά και τους Γεν. Διευ/ντες τους. Είναι η ώρα να μας πουν για τους πελάτες που διαχειρίστηκαν πχ Πόσα κυκλώματα καταργήθηκαν, πόσο μειώθηκε η τηλεφωνική κίνηση τους και πόσο μειώθηκαν οι εισπράξεις του ΟΤΕ απ’ αυτούς.
Για να σας δώσουμε το κατάλληλο βραβείο στο συνέδριο πωλήσεων
Εάν μας εξηγήσετε και τους λόγους τότε ίσως προσφέρετε κάτι ώστε να βρεθεί λύση. Εάν συνεχίσετε με την εικονική πραγματικότητα των συσκέψεων τότε ανησυχούμε πάρα πολύ.
Οι αναδιαρθρώσεις, να βαφτίζει ο ένας τον άλλον Υποδ/ντη ή Διευ/ντη, η απομάκρυνση ορισμένων με αδιαφανή κριτήρια και η στελέχωση με δεκάδες νέες προσλήψεις διαχειριστών πωλητών μάρκετινγκ κλπ, συνεχίζονται επί 1 χρόνο (τον πλέον κρίσιμο χρόνο) χωρίς αποτέλεσμα.
Έχετε καταλάβει, τι λένε οι μεγάλοι και επιχειρησιακοί πελάτες, γιατί απέτυχε το πολυδιαφημισμένο σας σύστημα; έφταιγαν, τα άτομα, ο τρόπος επιλογής τους, τα κριτήρια επιλογής τους, η στρατηγική πωλήσεων του οργανισμού, η ανικανότητα των Γεν Διευ/ντων;
Εάν δεν δώσετε μια απάντηση στα παραπάνω δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω.
Τελικά ανησυχείτε ή δεν ανησυχείτε για τον ΟΤΕ; Βλέπετε ή δεν βλέπετε τον ανταγωνισμό γύρω σας;
Απορούμε πως οι υπεραμοιβώμενοι φωστήρες δεν εμπνεύστηκαν ένα απλό σλόγκαν «Η Ελλάδα θέλει τον ΟΤΕ της».
Εμείς οι εργαζόμενοι που στήσαμε τον ΟΤΕ και τον φθάσαμε τόσο ψηλά ανησυχούμε για το μέλλον του αλλά και για τις θέσεις εργασίας μας.
Μας ανησυχεί όμως περισσότερο η στάση της Διοίκησης που απλώς σπρώχνει το χρόνο υπεραμοιβώμενη αναντίστοιχα με τα αποτελέσματα της και με όσα είχαν υποσχεθεί αυτοί που τους διόρισαν.
Την νίκη θα φέρει ο αγώνας
ΑΣΕ
Δεκέμβρης 2003